شرایط واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی یزد به خیرین

no-thumbs

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد شرایط واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی را به خیّرین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاین سازمان با صدور بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی سراسر استان، آئین نامه اجرایی واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی را به خیّرین اعلام کرد.


بر این اساس، دستگاه های اجرایی مجاز هستند تا پروژه های نیمه تمام خود را بمنظور تکمیل، توسعه و تجهیز بر اساس تفاهم نامه ای به خیّرین واگذار نمایند.

این بخشنامه تصریح کرده: طرح هایی که حداقل ۳۰ درصد از منابع تکمیلی آنها توسط خیّرین تامین شود می تواند به نام آنان نامگذاری شود و تغییر نام بدون موافقت خیّر امکان پذیر نیست.

در این بخشنامه که به تصویب هیات وزیران رسیده، آمده است صرفه جویی ناشی از اجرای این ماده، صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام همان دستگاه اجرایی خواهد شد.

بر این اساس، دستگاه ها موظف هستند تا مشخصات پروژه های نیمه تمام واجد شرایط واگذاری را تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۴ از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه های اطلاع رسانی و نهادهای مربوط به خیّرین، اطلاع رسانی نمایند.

هیات وزیران در تصویب نامه دیگری مرتبط با این موضوع، شرایط بهره گیری خیّرین از تسهیلات بدون سود و کارمزد را برای تکمیل این طرح ها تسهیل کرده است.

گفتنی است این بخشنامه با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جلسه ۱۴ تیرماه ۱۳۹۴ هیات وزیران به تصویب رسیده است.

بخش نظردهی بسته شده است..