۸۵درصد اعتبارات هزینه ای یزدصرف حقوق کارمندان می شود

no-thumbs

شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزدبه ریاست استاندار یزد و باحضور نمایندگان یزدو اشکذر، اردکان و مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در محل سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مباحث: ظرفیت های استان در قانون بودجه سال ۹۴، گزارش توزیع پیشنهادی اعتبار هزینه های دستگاه های مشمول نظام بودجه هزینه ای استان، بررسی مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان و پیشنهاد و توزیع اعتبارات مواد ۱۰ و ۱۲ ویژه طرح های آب استان ارائه و پس از رای گیری، مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.
حمید رضا نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این جلسه با تاکید بر اینکه اعتبارات استانی جوابگوی طرح های استان نیست، تصریح کرد: همکاری و تعامل مسئولان استان و نمایندگان مجلس برای بهره گیری از اعتبارات ملی ضروری است.
وی همچنین درخصوص اعتبارات استان نیز گفت: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات هزینه ای استان صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت می شود.
استاندار یزد نیز در این جلسه با تاکید بر تعامل مسئولان و نمایندگان مجلس برای پیگیری مسائل توسعه ای استان یزد گفت: برای ایجاد هم افزایی بیشتر نمایندگان محترم پیگیری های خود را در سطح وزارتخانه ها در اختیار استانداری و دستگاه های استانی قرار دهند.
سیدمحمد میرمحمدی همچنین با توجه به توضیحات معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تشکیل کارگروهی برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بودجه را مورد تاکید قرار داد.
وی گفت: جایگاه اعتباری استان یزد در سال های گذشته در رده بیست و هشتم میان استان ها بود که خوشبختانه تا رده بیست و دوم ارتقاء یافته است.
در این جلسه همچنین درخصوص استخدام های سال های ۹۱ و ۹۲ و بودجه تخصیصی سال ۹۴ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
محمد صالح جوکار، محمد رضا تابش و حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده هم در این جلسه درخصوص توزیع اعتبارات دولتی، واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی و … به بیان نظرات خود پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..