فرماندار مهریز بر ترویج فرهنگ پهلوانی تاکید کرد

no-thumbs

فرماندار مهریز بر ترویج فرهنگ پهلوانی و گسترش فضائل الهی و انسانی در میان جوانان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید محمد رستگاری در دیدار رییس و جمعی از باستانی کاران مهریز گفت: یکی از ورزش های فرهنگی و اخلاقی که روح ادب و جوانمردی را در جامعه و بین جوانان گسترش می دهد ورزش پهلوانی و باستانی است .

وی ادامه داد: به همت و مدیریت هیات پهلوانی و باستانی شهرستان مهریز در چند سال اخیر شاهد گسترش این رشته در محلات مختلف شهر هستیم که جوانان زیادی را جذب خود کرده است .
فرماندار مهریز اظهار داشت: ساخت چند زورخانه با همت و همکاری جدی مردم و خیرین و همراهی و نظارت هیات ورزش باستانی و پهلوانی مهریز خود گویای اهمیت دادن به این موضوع است .
رستگاری گفت: باید بیش از گذشته نسبت به جذب افراد به ورزش و بخصوص جوانان با برنامه ریزی و تعامل و همکاری خیرین اقدام کرد که قطعا این امر در این شهرستان صورت می گیرد .
در این جلسه رییس اداره ورزش و جوانان و همچنین رییس هیات ورزش باستانی و پهلوانی مهریز در سخنانی به آخرین وضعیت رشته ها و کارهای انجام گرفته اشاره کردند .
همچنین رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان مهریز بابت همکاری در راستای پیشرفت ورزش پهلوانی در شهرستان مهریز از فرماندارمهریز تقدیر کرد.
مهریز دارای ۳۰ هیات ورزشی و دو هزار و ۵۰۰ بیمه شده است .ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..