مردم ابرکوه در صرفه جویی مصرف آب جدی باشند

no-thumbs

امام جمعه ابرکوه گفت : مسئولان شرکت آب وفاضلاب درجهت تامین آب شرب مردم تلاش مصاعفی رامی کنند و لذا مردم باید درمصرف بهینه وصرفه جوئی درمصرف آب در شرایط بحرانی، جدی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  درحاشیه بازدید از خط انتقال آب درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: آب یک نعمت ارزشمند خدا دادی است و به تصریح شرع مقدس که در لسان آیات و روایات آمده است، مایه حیات همه موجودات عالم هستی می باشد.

وی با بیان اینکه درفصل گرما هستیم و افت آبهای زیر زمینی داریم و مردم نباید صرفه جویی آب را فراموش کنند تاکید کرد: این چیزی را که خداوند به آن عنایت دارد ما باید بیش از پیش نسبت به ارزش آن واقف باشیم و از اصراف پرهیز کنیم.
مدیر امورآب و فاضلاب ابرکوه هم گفت : در چهارماهه نخست امسال با توجه به فرسوده بودن برخی از شبکه های توزیع آب یکهزار و ۲۵۰متر شبکه آب آشامیدنی این شهر با لوله پلی اتلین به اقطار ۶۳ تا۱۵۰متر اصلاح شده است.
سید محسن پورسید اظهارکرد: آب شرب شهر ابرکوه از طریق ۱۶حلقه چاه با بهره گیری از سه مخزن با گنجایش ۱۵هزار مترمکعب تامین می شود.
این مسوول همچنین خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۹ هزارمتراز مناطق شهر ابرکوه شامل شهرک مسکن مهر، ولایت وقسمتی از خطوط اصلی شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..