نماینده بافق و مهریز در مجلس:

مذاکره‌کنندگان مورد اعتماد هستند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه مذاکره کنندگان مورد اعتماد رهبری هستند، تاکید کرد: منتقدان مذاکرات مراقب باشند، عامل تضعیف تیم نشوند، بلکه با نقد سازنده باید حامی تیم دیپلماسی کشور باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدخیل عباس زارع زاده مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در مسائل سیاسی کلان کشور مقلد رهبری هستیم،گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که تیم مذاکره کننده مورد اعتماد ایشان هستند و با الفاظ بسیار خوب از آنها تعریف و تمجید کرده‌اند.

نماینده مهریز و بافق در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد:در چنین شرایطی مصلحت نیست که با نقد موجبات تضعیف تیم مذاکره کننده را فراهم کنیم. بلکه باید از داخل پیام‌های حمایت کننده ارسال کنیم. در چنین روزهایی تیم نیاز به پشتیانی مسئولان داخلی دارند.

وی اظهار داشت: البته نمی گویم کسی نقد نکند اما انتقاد نیز چارچوبی دارد. تیم مذاکره کننده مانند رزمنده در خطوط جبهه است، همان طور که به رزمنده ها نکاتی برای حفظ موقعیت و برداشتن گام درست می دادیم، این روزها نیز باید تیم مذاکره کننده را هدایت کرد.

این نماینده اعتقاد دارد نقدهای تضعیف کنند باعث شکننده شدن تیم مذاکره کننده می شود و احتمال تصمیم گیری اشتباه را بیشتر می کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: در صورتی که از سوی تیم مذاکره کننده اشتباهی رخ داد نباید به آن حمله و تیم را زیر سوال برد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت عنوان کرد: طبق مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، توافق نهایی به مجلس می‌آید و اگر اشتباهی در متن وجود داشت نمایندگان مجلس می‌توانند آن را رفع کند. پس جای نگرانی وجود ندارد.

بخش نظردهی بسته شده است..