قانون انتخابات شوراها نیازمند اصلاح و تغییر است

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با بیان اینکه قانون انتخابات شوراها نیازمند اصلاح و تغییر است، گفت: نمایندگان با جدیت به این موضوع ورود کنند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله سیدکاظم مدرسی در نشست ماهر یزد که با حضور نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه الغدیر استان و مدیران کمیته‌های نخبگانی ماهر برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد اگر بخواهد به پیشرفتی دست پیدا کند، نیازمند نمایندگانی با رویکردهای واحد و همراه با هم است.

 
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که می‌خواهیم تاثیرگذاری فعالیت نمایندگان افزایش یابد، باید زمینه‌ای به وجود آید که نمایندگان استان با یکدیگر همراهی و همسویی لازم را داشته باشند.
 
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به حضور محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: اصلاح قانون انتخابات شوراها و نظارت بر این انتخابات از ضروریات است که باید نمایندگان استان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
مدرسی با تاکید بر اینکه اصلاح تقسیمات کشوری برای انتخابات مجلس هم یکی دیگر از مواردی است که نیاز به انجام دارد گفت: نمایندگان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به اصلاح این تقسیمات و قوانین اقدام لازم را انجام دهند.
 
وی با اشاره به تعدد فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از این ظرفیت می‌توان برای آوردن نمایندگان فعال به استان و انعکاس و نشر اخبار یزد در مجلس شورای اسلامی برای تلاش در زمینه رفع مشکلات استفاده کرد.
 
 
نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست دعوت از رئیس مجلس برای حضور در یزد را در اولویت خود قرار دهند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..