آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در شهر جهانی یزد

مسئول کمیته گردشگری کودک اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از آغاز فعالیت جدی گردشگری کودک در یزد و تقویت این حوزه با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های استان و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«مریم نبی‌زاده» در نشست معرفی سمن‌های فعال در حوزه گردشگری کودک و نوجوان استان که  با حضور فعالان گردشگری در محل شهرداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به کودکان و تاثیر آن بر حوزه‌های سلامت، آسیب‌های اجتماعی و مسائل خانواده، اظهار کرد: کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه باید مورد توجه قرار گرفته و مسائل آن‌ها به خصوص زندگی و کار و تحصیل و سلامت آن‌ها با همت و دقت بیشتری دنبال شود.

 
وی با بیان این که یزد با برخورداری از ظرفیت‎های گردشگری و زیرساخت‌های این حوزه می‌تواند به خوبی در زمینه کودکان نیز بدرخشد، اظهار کرد: یزد می‌تواند به عنوان پایتخت گردشگری کودک کشور مطرح و از این نوع گردشگری به نفع استان بهره‌برداری اقتصادی داشته باشد و با گره زدن کودکان به حوزه گردشگری بسیاری از زیرساخت‌ها و جاذبه‌ها را رونق ببخشد.
 
نبی‌زاده مشارکت و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های استان در تقویت این نوع گردشگری را ضروری خواند و ضمن معرفی حضار و فعالان گردشگری به ویژه فعالان حوزه گردشگری کودک، از آغاز برنامه‌های مختلف و طرح‌های متعدد در این زمینه خبر داد.
 
در پایان این نشست، هسته مرکزی کمیته و انجمن گردشگری کودک استان یزد انتخاب شدند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..