رئیس دادگستری تفت:

طرح مبارزه با اوباش با جدیت در تفت پیگیری می شود

رئیس دادگستری شهرستان تفت از مبارزه با اوباش به عنوان یکی از مطالبات مردم مناطق ییلاقی تفت یاد کرد و گفت: این طرح با جدیت از سوی دستگاه قضا پیگیری می شود.

به گزارش یزدی نیوزمهدی زارعی  با بیان اینکه عملکرد جدید قوه قضائیه باعث اعتمادسازی بین مردم شده است، اظهار داشت: نگاه مردم به قوه قضائیه نگاه جدید و امیدآفرینی شده به ویژه با برخورد با مفاسد داخل قوه و دانه درشت‌ها، اعتماد مردم به قوه قضائیه افزایش یافته است.

 
وی با اشاره به اینکه کاهش ورودی پرونده‌ها، رعایت حقوق مردم، مردمداری و تلاش برای حفظ حقوق عامه مردم از اولویت‌ها و رویکردها دستگاه قضا در شهرستان تفت است، افزود: دسترسی آسان عمومی مراجعین به دادستان شهرستان، توصیه به همکاران برای انجام امور مردم در اسرع وقت و عدم موکول کار امروز به روزهای بعد را با جدیت دنبال می‌کنیم.
 
زارعی یکی از طرح‌های مهمی که در شهرستان تفت با توجه به ییلاقی بودن آن دنبال می‌شود را طرح مبارزه با مشروب خواری بیان کرد و گفت: اینا طرح به منظور رفاه حال ساکنین ییلاقات منطقه با صدور قرار تعلیق تعقیب و توقیف خودروها انجام می‌شود و این مهم از مطالبات مردم منطقه است.
 
رئیس دادگستری شهرستان تفت ادامه داد: در راستای اقدامات خود در این شهرستان توجه چندانی به بحث آمار نداریم و تلاش ما بر رفع مشکلات مردم با توجه به ویِژگی های این شهرستان همچنین توجه به زیرمجموعه دستگاه قضا در این شهرستان و رسیدگی به امور رفاهی قضات و کارمندان به منظور افزایش بهره وری و بومی گرایی متمرکز است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..