‌ رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد:

مغایرت‌های مالی شهرداری درحال بررسی است

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری آنلاین با اهالی رسانه استان با اشاره به روند رسیدگی به مغایرت‌های مالی شهرداری، خاطرنشان کرد: این مغایرت‌ها در دست بررسی است و پس از قطعی شدن از طریق مطبوعات و خبرگزاری‌ها به‌صورت شفاف به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز روز پنج‌شنبه پنجم تیرماه "ونوس ‌عامری" عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون بودجه شورا در نشست خبری آنلاین با اهالی رسانه که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد، در رابطه با فر‌آیندهای مالی و بررسی مغایرت های مالی شهرداری یزد گفت: در این خصوص همکاری خوبی را از سوی شهرداری شاهد هستیم و این مغایرت‌ها در دست بررسی است.

عا‌مری ادامه داد: پس از قطعی شدن بررسی ها همه موارد از طریق رسانه ها به صورت شفاف به اطلاع مردم می‌رسد اما ‌به علت اینکه در سال‌های گذشته فرآیند مالی شهرداری مبهم بوده، رسیدگی به این مغایرت ها قدری زمان‌بر است.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه توسعه یزد با جذب سرمایه گذار شتاب می‌گیرد، افزود: باید بستر لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف شهری، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و ورزشی فراهم کنیم و شورای اسلامی یزد ‌تسریع در روند این مسیر را با جدیت دنبال می کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولان با شورای شهر یزد و شهرداری، خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری در ‌شان شهروندان همراه با امکانات مناسب رفاهی، فرهنگی و اجتماعی به جلب همکاری همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران نیاز است و آمادگی بهره گیری از ‌تمام ظرفیت ها برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم داریم.
عضو شورای اسلامی شهر یزد به موضوع ورود سرمایه‌گذار برای همکاری در ایجاد ایستگاه های دوچرخه سواری در شهر میراث جهانی و علت تاخیر آن اشاره کرد و گفت: در قراردادی که با سرمایه‌گذار منعقد شده، ۲۰ ایستگاه دوچرخه سواری در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده بود که باید در اسفند ماه سال گذشته ‌تحویل می‌شد اما این امر تحقق نیافت و شیوع بیماری کرونا بهانه عدم تحویل اعلام گردید درحالیکه ایستگاه‌های دوچرخه سواری در ماه اسفند باید تحویل داده می‌شد، ‌درعین حال باز هم مهلتی برای شرکت سرمایه‌گذار در نظر گرفته ایم.
عامری تصریح کرد: شورای شهر با جدیت پیگیر این موضوع است و اگر به این نتیجه رسیدیم که سرمایه‌گذار ‌نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند، قرارداد را لغو ‌می‌کنیم.
به گزارش یزدی نیوز، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد در این نشست خبری آنلاین به سوالات خبرنگاران رسانه‌های استان در رابطه با پرداخت بدهی عوارض به شهرداری، روند رسیدگی به مغایرت‌های مالی شهرداری یزد و سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پاسخ گفت.
 
★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..