خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) با امام جمعه یزد دیدار کردند

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت، جمعی از خادمان آستان مقدس آن حضرت با امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش یزدی نیوز جمعی از خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
آیت‌الله ناصری در این دیدار اظهار داشت: خداوند متعال منزلت و شرافت بسیار زیادی به حضرت فاطمه معصومه (س) داده که همیشه جایگاه ایشان ملجا و پناه مسلمانان و شیعیان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه انسان زمانی که حضرت معصومه (س) را زیارت می‌کند غم و غصه‌اش را فراموش می‌کند، تصریح کرد: خداوند متعال لطف و عنایت بسیاری به مردم ایران به واسطه حضور آن حضرت و حضرت امام رضا (ع) کرده و به صورت ویژه برای مردم قم این لطف را ارزانی کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نام‌گذاری سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختر گفت: باید برنامه‌های هدایت‌گری و آموزشی مختلف برای عموم دختران در جامعه از سنین کودکی تا جوانی اجرا شود و این برنامه‌ها منحصر به عده‌ای خاص نباشد.
 
در بخشی از این دیدار خادمان آستان که با پرچم گنبد مطهر آن حضرت حاضر بودند، مرثیه خوانی در وصف حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط خادمان انجام شد.
 
حضور در برنامه‌های تلویزیونی شبکه یزد و گفت‌وگو با مردم، دیدار با برخی از علما و حضور در بیمارستان‌ها و برخی شهرستان‌های یزد از جمله دیگر برنامه‌های خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در سفر به استان یزد بود.
 
به گزارش مهر، سیزدهمین جشنواره مردمی امام رضا (ع) در یزد آغاز شده و خادمان امام رضا (ع) به حضور در استان یزد در برنامه‌های مختلف حضور می‌یابند و با اقشار مختلف با رعایت موارد مرتبط با پیشگیری از ابتلاء به کرونا دیدار می‌کنند..
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..