حضور استاندار یزد در سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالگرد تاسیس آن

استاندار یزد به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، در محل این سازمان حضور یافت.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در نشست مشترک با روسا سازمان تبلیغات اسلامی که با  حضور حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار خوبی در جریان مبارزه با کرونا داشت، عنوان کرد: در موارد مختلف شاهد همراهی ارزنده این سازمان و همچنین روحانیون با مسئولان اجرایی استان بودیم .

وی با بیان اینکه همراهی روحانیون استان در خصوص محدودیت های ایجاد شده برای فعالیت مراکز مذهبی جای تقدیر دارد، افزود: در عین اینکه یزد پیشرو در اعمال این محدودیت ها بود، هیچگونه اختلاف نظری در این زمینه نداشتیم.
استاندار با اشاره به اینکه یکی از جلوه های عینی همراهی روحانیت با مردم را در جریان مبارزه با کرونا دیدیم، افزود: این نهاد، مسئولیت پذیرانه در صف خدمت به مردم قرار داشت.
دکتر طالبی با بیان اینکه روحانیون در جریان مبارزه با کرونا در صف اول اقدامات خیر خواهانه قرار داشتند، گفت: از تهیه بسته های معیشتی و اقداماتی همچون ضد عفونی کردن معابر گرفته تا دفن و غسل اموات را داوطلبانه و ایثارگرانه انجام دادند.
بالاترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بهترین زمان برای بازنگری اقدامات انجام شده در دهه های گذشته است، گفت: اقدامات به گونه ای تنظیم شوند که  مردم احساس کنند روحانیون هم نوا، همسو و مطالبه گر خواسته های آنها هستند.
وی در انتها ابراز امیدواری کرد مسئولان استان با همکاری یکدیگر بتوانند رسالت مشترک خود که ارتقای سطح خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم و افزایش سطح معنویت در جامعه است را جامه ی عمل بپوشانند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..