استاندار یزد:

روحانیون در مبارزه با کرونا صف اول اقدامات خیرخواهانه بودند

استاندار یزد گفت: روحانیون در مقابله با کرونا در صف اول اقدامات خیرخواهانه بودند و از تهیه بسته‌های معیشتی و اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر تا دفن و غسل اموات را داوطلبانه انجام دادند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مؤثری در جریان مبارزه با کرونا داشت و در موارد مختلف شاهد همراهی ارزنده این سازمان همچنین روحانیون با مسئولان اجرایی استان بودیم.

 
وی ادامه داد: همراهی روحانیون استان در خصوص محدودیت‌های ایجاد شده برای فعالیت مراکز مذهبی جای تقدیر دارد و در عین اینکه یزد پیشرو در اعمال این محدودیت‌ها بود، هیچگونه اختلاف نظری در این زمینه نداشتیم.
 
طالبی افزود: یکی از جلوه‌های عینی همراهی روحانیت با مردم را در جریان مبارزه با کرونا دیدیم و این نهاد، مسئولیت پذیرانه در صف خدمت به مردم قرار داشت.
 
استاندار یزد عنوان کرد: روحانیون در جریان مبارزه با کرونا در صف اول اقدامات خیرخواهانه قرار داشتند و از تهیه بسته‌های معیشتی و اقداماتی همچون ضد عفونی کردن معابر گرفته تا دفن و غسل اموات را داوطلبانه و ایثارگرانه انجام دادند.
 
وی گفت: سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بهترین زمان برای بازنگری اقدامات انجام شده در دهه‌های گذشته است و باید اقدامات به گونه‌ای تنظیم شوند که مردم احساس کنند روحانیون هم نوا، همسو و مطالبه گر خواسته‌های آنها هستند.
 
طالبی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم رسالت مشترک خود که ارتقای سطح خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم و افزایش سطح معنویت در جامعه است را بیش از پیش تحقق بخشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..