با همکاری امدادگران یزد و کرمان:

جوان سقوط کرده از کوه‌های گل‌افشان مهریز نجات یافت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات جان جوان ۲۲ ساله‌ سقوط کرده از ارتفاعات ۳۵۰۰ متری کوه‌های روستای گل‌افشان مهریز توسط تیم امداد هوایی هلال احمر کرمان و تیم‌های عملیاتی کوهستان هلال احمر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید مهدی حسینی» در این باره اظهار کرد: به دنبال تماس و گزارش اورژانس مهریز مبنی بر سقوط و مصدومیت جوان ۲۲ ساله در کوه‌های گل افشان مهریز تیم‌های امدادی هلال احمر شامل تیم واکنش سریع و تیم‌های کوهستان تفت و مهریز، به محل حادثه اعزام شدند.

 
وی گفت: به دلیل صخره‌ای بودن منطقه و مسیر کوهستانی، دو تیم پشتیبان از شهرستان مهریز و یزد نیز به محل حادثه اعزام شدند و نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان و فیکس کردن روی بسکت، مصدوم را به دامنه کوه و منطقه امن انتقال و به علت شکستگی در ناحیه دست، پا و خونریزی داخلی جهت انتقال در خواست تیم امداد هوایی هلال احمر از استان کرمان شد.
 
معاون هلال احمر استان با اشاره به این که دو سورتی پرواز در این عملیات توسط بالگرد هلال احمر استان کرمان صورت گرفته است، افزود: تیم امداد هوایی در ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه به محل حادثه اعزام و در ساعت ۱۸:۵۰ مصدوم را با بالگرد به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال و به کادر درمانی تحویل دادند.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات شش تیم و ۱۸ نیروی امدادی هلال احمر استان یزد و همچنین یک تیم امداد هوایی هلال احمر استان کرمان حضور داشتند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..