گلایه رئیس مجمع نمایندگان یزد از عدم اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گلایه از عدم اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: فراری‌دادن نخبگان این مملکت به کشورهای خارجی هم نوعی از اختلاس و خیانت در امانت به حساب می‌آید.

به گزارش یزدی نیوز، سیدجلیل میرمحمدی  در نشست با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد که در مورد مسائل نخبگان زیرمجموعه این سازمان تشکیل شد، اظهار داشت: قانونی به‌نام قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران داریم که به صورت کامل اجرایی نشده و مطالبه جدی ما این است که این قانون به صورت کامل و جامع اجرایی شود.

 
وی با اشاره به اهمیت فعال کردن نخبگان زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌ها و مباحث دانش‌بنیان، بیان کرد: ما همیشه فکر می‌کنیم که اختلاس یعنی دزدیدن پول مملکت، در حالی که فراری دادن نخبگان این مملکت به کشورهای خارجی هم نوعی از اختلاس و خیانت در امانت به حساب می‌آید.
 
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای خارجی به نخبه‌های ما در باغ سبز را نشان می‌دهند و متاسفانه برخی از ما نیز به این سراب، رنگی از واقعیت داده‌ایم که در انجا به جوانان نخبه ما بیشتر رسیدگی می‌شود، در حالی که با وجود برخی از مشکلات هنوز در کشور خودمان فضای کار برای نخبگان مساعد است.
 
میرمحمدی با بیان این موضوع که اصولا دولت‌ها اراده جدی برای رسیدگی به مسائل این حوزه نداشته‌اند، گفت: در مورد موضوعاتی که در این جلسه روی انها صحبت شد، مسائل را مکتوب ارائه دهید تا در مرکز کشور مورد پیگیری قرار دهیم.
 
پیش از صحبت‌های نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عباس زارع مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از مسئولین این اداره، مسائل مرتبط با حوزه نخبگان زیر مجموعه بنیاد شهید را ارائه کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..