از اول تیرماه؛

کارگاه‌های آموزشی و ازدواج خانواده در یزد برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ازدواج خانواده از اول تیرماه در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد طالبی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج اظهار داشت: تلاش ما ارائه آموزش‌هایی است که بتواند به استحکام بنیان خانواده و درک متقابل زوجین از یکدیگر بیانجامد.

 
وی عنوان کرد: بر همین اساس برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده در دستور کار قرار گرفت و دوره جدید این آموزش‌ها از اول تیرماه آغاز خواهد شد.
 
طالبی بیان کرد: این دوره‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری با تمهیدات لازم در فضای مجازی توسط مراکز تخصصی مشاوره، سمن‌ها و مؤسسات مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با در نظر گرفتن تمامی استانداردها انجام می‌شود.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ مؤسسه و مرکز مشاوره در شهرستان‌های استان یزد کار برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج را بر عهده دارند.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: دوره‌های آموزشی ازدواج و خانواده که قرار است از اول تیرماه آغاز شود، کاملاً و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به نشانی yazdsport.ir اطلاعات تماس مراکز مشاوره در شهرستان‌ها را مشاهده نمایند.
 
طالبی عنوان کرد: جوانان مجرد با اولویت گروه سنی ۱۵ تا ۳۵ سال اعم از دانش آموزان متوسطه دوم، ورزشکاران، جوانان عضو هلال احمر، اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان، طلاب حوزه علمیه، نخبگان جوان، بسیجیان، سربازان، کارگران، جوانان شاغل در صنوف مختلف (مشاغل آزاد) و…. مخاطبان این طرح هستند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..