معاون دادگستری استان یزد:

مشاوره قضایی در هفته قوه قضاییه رایگان انجام می شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه در مراکز چهارگانه مشاوره خانواده وابسته به دادگستری استان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین رحیمی زاده با اشاره به برنامه‌های حوزه اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در هفته قوه قضائیه از اول تا هفتم تیرماه اظهار داشت: در مراکز چهارگانه مشاروه دادگستری استان یزد از دوشنبه دوم تیرماه به صورت برنامه ریزی شده از ساعت ۱۶ الی ۱۸ مشاوره رایگان در حوزه مسائل حقوقی ارائه می‌شود.

 
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته دوشنبه ۲ تیر ماه مرکز شماره ۴ واقع در صفائیه نبش میدان امام جواد (ع)، سه شنبه ۳ تیر ماه مرکز شماره ۳ واقع در میدان ابوذر خیابان وحدت، چهارشنبه ۴ تیر ماه مرکز شماره ۲ واقع در بلوار ۲۲ بهمن مرکز سلامت مهر شفاء و شنبه ۷ تیرماه مرکز شماره ۱ واقع در خیابان کاشانی ساختمان آستان قدس رضوی به ارائه خدمات به همشریان علاقه مند خواهند پرداخت.
 
رحیمی زاده افزود: همچنین به پرونده‌هایی که در هفته قوه قضائیه در دادگستری استان تشکیل و به مراکز ۴ گانه ارجاع می‌شود تخفیفاتی داده خواهد شد.
 
وی گفت: جهت کاهش در رفت و آمد شهروندان و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، مرکز مشاوره شماره ۳ به صورت آنلاین به نشانی@yavaraneedalat ارائه خدمات مشاوره‌ای خواهد داد.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد افزود: همچنین مرکز مشاوران قوه قضائیه مستقر در دادگستری استان در این هفته با بهره گیری از ظرفیت وکلای مرکز مشاوران و حضور در دفاتر خدمات قضائی نسبت به مشاروه حقوقی به اشخاص مراجعه کننده اقدام خواهند کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..