نتیجه انتخابات کانون کارآفرینی استان یزد مشخص شد

انتخابات پنجمین دوره دو سالانه کانون کارآفرینی استان در خرداد ۹۹ برگزار و نتیجه این انتخابات مشخص شد.

به گزارش یزدی نیوزانتخابات پنجمین دوره دو سالانه کانون کارآفرینی استان در خرداد ۹۹ در محل اتاق بازرگانی برگزار و در نتیجه « محمد شهوازیان»، «اصغر نبیل»، «محمدرضا قمی»، «علی اصغر بیگی یزدی»، «محمدحسن شیشه بری»، «امیرحسین دائمی» و «مجتبی دستمالچیان» به عنوان اعضای اصلی برگزیده شدند.

 
«مریم مهدویه» و «سید علیرضا سالار» نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره، «سید علی اصغر میروکیلی» به عنوان بازرس اصلی و «زابلی» به عنوان بازرس علی البدل و همچنین«محسن هزارخانی» به عنوان دبیر این کانون انتخاب شدند.
 
اعضای کانون از کارآفرینان برتر بخش خصوصی بوده و ریاست هیات امنای کانون بر عهده استاندار و اعضا ترکیبی از بخش خصوصی و مدیران کل مربوط به حوزه‌های کارآفرینی هستند.
 
این کانون کارآفرینی که در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده به مسائل ایجاد نظام هماهنگی در اکوسیستم کارآفرینی استان می‌پردازد، در ترویج فرهنگ‌، رفع موانع و تسهیل گری در توسعه کارآفرینی نقش دارد.
 
تغییر در رویکرد مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در راستای نوآوری خلاقیت و افزایش ثروت در سطوح مختلف جامعه نیز از دیگر وظایف تعریف شده برای این کانون کارآفرینی است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..