معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

قیمت کالاها در بازار یزد‌ به‌صورت منظم رصد و پایش شود

معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد: قیمت کالاها به‌ویژه اقلام اساسی و مواد غذایی در بازار استان، به‌صورت منظم رصد و پایش‌ و با متخلفان باجدیت برخورد شود.

به گزارش یزدی نیوز "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، ‌بر رصد و پایش منظم قیمت کالاها به خصوص اقلام اساسی مورد نیاز مردم و مواد خوراکی و غذایی در بازار استان، تاکید کرد.

عظیمی ادامه داد: لازم است با متخلفان احتمالی در این رابطه با جدیت و مطابق قانون برخورد شود و نتیجه این بازرسی ها از طریق رسانه ها، به مردم اطلاع رسانی گردد.
وی افزود: مراکز تولید و عرضه کالاها در سطح استان به صورت مستمر و منظم توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌و اتاق اصناف بازرسی می‌شوند و انبارهای کالا، موجودی آنها و شبکه پخش اقلام زیر ذره‌بین قرار دارد.
عظیمی خاطرنشان کرد: سامانه ستکا ۷۲۴ نیز برای نظارت و توزیع کالاهای اساسی مردم برای اولین بار در کشور در استان یزد راه اندازی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندا‌ر ‌در پایان سخنان خود ‌گفت: این سامانه در شرایط بروز و شیوع بیماری کرونا به‌خوبی به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در بین مردم پرداخت و آمادگی کامل داریم تا اقلام ‌اساسی ازجمله گوشت، مرغ، برنج و شکر را به صورت قیمت مصوب تنظیم ‌بازار استان در این سامانه ارائه کنیم.
 
منبع:استانداری یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..