تسهیلات ۵۰ میلیونی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امدام امام خمینی (ره) استان یزد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال آنان است.

به گزارش یزدی نیوز شجاعان در مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد خاتم از خدمت به مددجویان به عنوان عبادت یاد کرد و گفت: رؤسای ادارات کمیته امداد باید از این فرصت که در اختیارشان قرار داده شده به خوبی استفاده کنند و خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.

 
شجاعان با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگ خانواده‌های تحت پوشش افزود: کانون‌های فرهنگی کمیته امداد اقدامات خوبی در راستای توانمندی فرهنگی خانواده‌ها انجام داده و امیدواریم به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.
 
وی از پرداخت تسهیلات به مددجویان خبر داد و اظهار داشت: مددجویانی که قصد فعالیت در حوزه صنعت کوچک را دارند تسهیلاتی تا سقف ۵٠ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد ادامه داد: همچنین به سرمایه گذارانی که قصد فعالیت در صنعت گسترده را دارند به ازای اشتغال هر مددجو مبلغ ۵٠ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.
 
در بخش پایانی این مراسم از زحمات اکبر مقدم تجلیل شد و سید رضا هاشمی پور به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..