استاندار:

بیمارستان بحران اولویت اول طرح‌های عمرانی یزد است

استاندار یزد با بیان این‌که روند فعالیت‌های عمرانی بیمارستان بحران نباید به دلیل کمبود پول و اعتبار متوقف شود، گفت: اتمام و راه‌اندازی بیمارستان بحران باید به عنوان اولویت اول طرح‌های عمرانی استان یزد مد نظر مسئولان و نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در جریان بازدید از مراحل بازسازی و تکمیل بیمارستان بحران استان، در نشست با دکتر «سیدجلیل میرمحمدی» رئیس مجمع نمایندگان استان نحوه تأمین منابع مالی این طرح را بررسی و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده برای بازسازی و تجهیز این بیمارستان در مجموع حدود ۹۰ میلیارد ریال نیاز است و باید بهره برداری از این طرح اولویت اول استان در نظر گرفته شود.

 
وی افزود: بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی بحران در مواقع خاص از جمله مشابه شرایط فعلی بیماری کرونا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و می‌تواند به عنوان پشتیبان بحران در مرکز کشور معرفی شود.
 
استاندار در ادامه گفت: با توجه به این‌ که بیمارستان شهید رهنمون جز مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بوده، حداکثر تا دو هفته آینده تامین اعتبار این طرح از محل دولتی نظیر، اعتبارات دفتر رهبری، وزارت بهداشت، منابع استانی و وزارت کشور مشخص می‌شود.
 
طالبی تصریح کرد: روند فعالیت‌های عمرانی در این بیمارستان به دلیل کمبود پول و اعتبار نباید متوقف شود و در صورت نیاز با بخش خصوصی برای تامین اعتبار مذاکره خواهیم کرد.
 
 به نقل از وبدای یزد، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ساختمان در نظر گرفته برای بیمارستان بحران استان یزد همان ساختمان قدیمی بیمارستان شهید رهنمون یزد است که پس از بازسازی و تجهیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..