رئیس دادگاه عمومی مروست:

تعامل مدیریت شهرداری با دستگاه قضا رفع آسیب‌ها را تسهیل می کند

رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: هماهنگی و تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری با دستگاه قضا می تواند کمک زیادی در حل مشکلات در زمینه مسائل حقوقی و آسیب های اجتماعی داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوز احمد زحمتکش در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مروست بیان داشت: همراهی و همکاری اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری مروست با دادگاه، در راستای تعامل سازنده و تکیه بر معیارهای قانونی، نقش مهمی در جهت احقاق حقوق مردم در این حوزه قضائی خواهد داشت.

 
وی برقراری امنیت پایدار را مستلزم تعامل تمام نهادها، مردم و مسئولین دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های شورای شهر و شهرداری این است که در راستای حقوق شهروندی گام مؤثری بر دارند.
 
زحمتکش اظهار داشت: دستگاه قضائی، در حوزه برخورد با متخلفین از قوانین و دستورالعمل‌های شهرداری از مجموعه شورا و شهرداری حمایت می‌کند و در این راه از هرگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.
 
 در این جلسه موضوعات وقفیت آستان قدس رضوی، برداشت بی رویه و غیر مجاز و فروش منابع آب‌های زیر زمینی در چاه‌های کشاورزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و سکونت اتباع بیگانه در بافت قدیم شهر مروست بررسی و به حل مشکلات در این خصوص رسیدگی و قول پیگیری‌های لازم داده شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..