مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد:

تحول عظیم در نهضت مدرسه سازی استان یزد در راه است

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: با اجرای طرح «آجر به آجر» و ساماندهی مشارکت‌های خرد خیران در امر مدرسه سازی، تحولی عظیم در نهضت مدرسه سازی کشور در استان یزد رقم خواهد خورد.

به گزارش یزدی نیوزجواد ذاکر،  در دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد به تشریح طرح‌های تحولی نوسازی مدارس پرداخت و اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها، طرح «آجر به آجر» است که مشارکت خرد خیران را ساماندهی می‌کند.

 
وی عنوان کرد: این طرح در نظر دارد به ترویج فرهنگ مدرسه سازی در میان اقشار مختلف با توان‌های مالی مختلف بپردازد و خیران حتی با مبالغ خرد نیز می‌توانند در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.
 
ذاکر بیان کرد: به طور قطع در اجرای این طرح و تحقق هدف فرهنگ سازی در امر مدرسه سازی، نیاز به همراهی رسانه‌ها وجود دارد.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح، جلب مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی را نیز نیاز داریم و آن را دنبال خواهیم کرد.
 
وی، سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی را یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها دانست و عنوان کرد: در مدرسه تحولات پایداری در فرد صورت می‌گیرد که این امر سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی را از همه حوزه‌ها متمایز و آن را ارزشمندتر کرده است.
 
ذاکر با بیان اینکه از طریق مدرسه‌سازی ساختمان نمی‌سازیم بلکه سنگ بنای سعادت انسان‌ها را شکل می‌دهیم، گفت: این امر توفیقی است که سرمایه و عمر ما به مدرسه‌سازی اختصاص یابد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح آجر به آجر، تحولی عظیم را در نهضت مدرسه سازی کشور در استان یزد رقم بزنیم.
 
 دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با موضوع بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی (طرح آجر به آجر) و با هدف تبیین طرح و تدوین راهکارهای جلب نظر خیرین نیک اندیش و جذب مشارکت خیرین با ریاست استاندار یزد برگزار شد.
 
در این جلسه استاندار یزد با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مسئول بانوان مجمع خیرین مدرسه ساز استان و معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس قدردانی کرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..