افتتاح کارخانه گندله سازی پنج میلیون تنی سه چاهون بافق در هفته دولت

استاندار یزد: کارخانه گندله سازی پنج میلیون تنی سه چاهون بافق ، در هفته دولت به بهره برداری می رسد .

به گزارش یزدی نیوزمدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بیان اینکه اقدام مهمی توسط این شرکت در سال ۹۹ در دست انجام است، گفت: مجموعه کارخانه گندله سازی پنج میلیون تنی سه چاهون را به زودی به بهره برداری خواهیم رساند .

 
فلاح اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح عظیم علاوه بر تنوع بخشیدن به محصولات و ایجاد ارزش افزوده به محصولات معدنی در داخل استان و جلوگیری از خام فروشی، می‌توانیم به صورت مستقیم برای بیش از ۵۵۰ نفر در استان اشتغال ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به سال جهش تولید افزود: اگر مسئولان در زمینه تامین خوراک به ما کمک کنند افزایش تولید را به دو برابر خواهیم رساند.
 
استاندار یزد هم با تاکید بر اینکه کارخانه گندله سازی تحت هر شرایطی باید در هفته دولت برای بهره برداری آماده شود، گفت: به اندازه کافی تاخیر در اجرای این طرح به وجود آمده و نباید بیش از این معطل شویم .
 
طالبی  به سهمیه خرید گندم در استان  نیز اشاره کرد و گفت : جهاد کشاورزی موظف است با مکانیزم‌های تشویقی که در اختیار دارد در رابطه با خرید تضمینی گندم پیگیری‌های لازم را انجام دهد .
 
دبیر نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان نیز اظهار داشت: در این نشست مقرر شد بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین برق منطقه‌ای یزد و بانک ملی وجود دارد مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان وام برای تامین منابع مالی طرحهای برق منطقه‌ای اختصاص یابد .
 
حسینی پور گفت: ایستگاه‌های سریزد، بهاباد، دهشیر، رستاق و مزرعه کلانتر از طرح های پیشنهادی برای اخذ وام بانک برای تامین برق مورد نیاز صنایع و معادن به شمار می‌روند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..