رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

۲۸۲ پرونده برای متخلفان کالای قاچاق در یزد تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ۲۸۲ پرونده برای متخلفان قاچاق در سال گذشته در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی  اظهار داشت: در سال گذشته در راستای اجرای برنامه‌های نظارتی این سازمان در رابطه با قاچاق کالا و ارز، از ۱۳ هزار و ۴۴۱ مورد بازرسی انجام شده، ۲۸۲ پرونده به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

 
وی افزود: میزان کشفیات کالای دخانی در یزد طی این مدت بالغ بر ۱۳۸ هزار مورد بوده که در قالب ۱۱۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۵۷۱ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد همچنین از انجام ۶۰۵ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.
 
وی افزود: بازرسان این سازمان ضمن هماهنگی با اتحادیه‌ها، ادارات شهرستان‌های تابعه، نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک در راستای کنترل و نظارت بر کالا و خدمات اقدام و با دریافت نظرات و پشنهادات مردم در ارتباط با سامانه‌های الکترونیکی سازمان، آمادگی خود را در زمینه پاسخگویی سریع‌تر و رسیدگی ویژه به گزارشات مردم اعلام می‌کند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..