مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد:

امیدوار به رفع مشکل فرسودگی مدارس یزد با همت خیران هستیم

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با اشاره به اینکه بخش گسترده ای از فضاهای آموزشی استان یزد فرسوده است، گفت: امیدوار به رفع مشکل فرسودگی مدارس یزد با همت خیران هستیم.

به گزارش یزدی نیوز جواد ذاکر در مراسم خشت گذاری بیست و سومین مدرسه آسیب دیدگان بینایی کشور در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حافظی، رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان یزد اظهار داشت: مدرسه سازی یک عنایت و توفیق الهی است که خداوند به خیرین عطا کرده و باقیات الصالحات آنها خواهد بود.

 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد فضاهای آموزشی استان فرسوه هستند و نیاز به تخریب و بازسازی دارند، عنوان کرد: امیدواریم با همت خیرین در آینده‌ای نزدیک این مشکل رفع شود و شاهد مرمت و بازسازی این فضاها باشیم.
 
ذاکر بیان کرد: آموزشگاه خیری ویژه دانش آموزان آسیب دیده بینایی استان یزد با همت خیر نیک اندیش محمدرضا ذاکرزاده در مساحت ۵ هزار مترمربع با ۲ هزار و ۳۷۰ مترمربع زیربنا در قالب ۱۵ کلاس درس در دو فاز ساخته می‌شود.
 
در مراسم خشت گذاری بیست و سومین مدرسه آسیب دیدگان بینایی کشور در یزد، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور نیز حضور داشت.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..