معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

‌مجمع خیرین امنیت ساز در ‌یزد تشکیل می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر مشارکت مردم در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی، از تشکیل مجمع ‌خیرین امنیت ساز در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز احمد ترحمی،  در نشست هماهنگی به منظور تشکیل و فعال‌سازی مجمع خیرین امنیت ساز استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی بسترساز امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران است.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: مجمع خیرین امنیت ساز حلقه گمشده فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی است و این مجمع به زودی در استان تشکیل می‌شود.
 
وی افزود: مردم رکن اصلی امنیت پایدار در جامعه هستند و حضور آنها در این حوزه خود تضمین کننده پایداری امنیت و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.
 
ترحمی عنوان کرد: همه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف نیازمند بستری از امنیت هستند و لازم است از ظرفیت خیرین سایر بخش‌ها نیز در تشکیل مجمع خیرین امنیت استان استفاده شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ماندگارترین وقف‌ها، وقف در حوزه امنیت است، بر ضرورت گسترش فرهنگ وقف در این حوزه از طریق رسانه‌های استان و تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد.
 
 در نشست هماهنگی تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان برنامه‌ها، اهداف و نحوه تشکیل این مجمع طبق ابلاغیه شورای امنیت کشور به استانداری‌ها، تشریح شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..