نجات دو فرد گرفتار شده در ارتفاعات چشمه تامهر تفت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دو فرد که در ارتفاعات چشمه تامهر تقت گرفتار شده بودند باهمکاری تیم امداد کوهستان هلال احمر تفت و تیم واکنش سریع استان نجات یافتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : طبق گزارشی به مرکز هماهنگی عملیات eoc  هلال احمر استان مبنی بر گرفتارشدن دو فرد در ارتفاعات چشمه تامهر، بلافاصله پنج نفر در قالب تیم امدادی نجات کوهستان هلال احمر تفت و تیم واکنش سریع مرکز استان به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: پس از اعزام تیم عملیاتی کوهستان، افراد گیرافتاده در ارتفاعات چشمه تامهر، با استفاده از ست کوهستان نجات و به محل امن هدایت شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: انتظار داریم کوهنوردان و طبیعت گردان همواره با اطلاعات کامل و طی یک برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات استان و مناطق خوش آب و هوا حرکت کنند و زمان برگشت و مسیر آن نیز طی یک برنامه ریزی مناسب انجام دهند تا شاهد مشکلاتی از این دست و نگرانی خانواده آنها نباشیم.

حسینی افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم استان است شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس گیرند.

بخش نظردهی بسته شده است..