کارشناس آموزش و پرورش یزد:

جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان غیرحضوری برگزار می‌شود

کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده استان یزد بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«کاظم پناهی» با بیان این‌ که در راستای سیاست‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در بین دانش‌آموزان سراسر استان یزد در حال برگزاریست، اظهار کرد: کشف و شناسایی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری، ادبی پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و برنامه‌ریزی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد علمی و فرهنگی است.

 
وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان یزد در ۷۲ رشته فرهنگی هنری در مرحله آموزشگاه با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد هشت هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند.
 
کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده به خاطر شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولین ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، آثار دانش‌آموزان راه یافته به مرحله استانی طبق شیوه‌نامه کشوری به صورت غیر حضوری داوری و آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری معرفی و ارسال می‌شوند.
 
به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد، پناهی در پایان تصریح کرد: هم اکنون دبیرخانه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی در محل مجتمع فرهنگی آموزشی دانش آموز فعال و بررسی و بازبینی مرحله استانی آثار دانش آموزان در حال انجام است که پس از پایان ارزیابی داوران نتایج مرحله استانی از طریق اتوماسیون به ادارات شهرستان مناطق و نواحی استان ارسال خواهد شد.
 
 
منبع:ایسنا بزد

بخش نظردهی بسته شده است..