نجات مادر و ۲ کودک خردسال در میان دود و شعله‌های آتش

معاون عملیات سازمان اتش نشانی یزد، از نجات جان مادر و ۲ کودک خردسال در میان دود و شعله‌های آتش در یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز ایران نژاد اظهار داشت: روز گذشته آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک دانشگاه امام شهر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 
وی گفت: هنگام رسیدن آتش‌نشانان، دود و آتش زیادی از پارکینگ خارج می‌شد که نشان می‌داد خودروی سواری در پارکینگ طعمه حریق شده است.
 
معاون عملیات سازمان اتش نشانی یزد با بیان اینکه شعله‌های آتش به سرعت در حال پیشروی و سرایت به اطراف بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان، به سرعت یک رشته لوله آبدهی به پارکینگ کشیده و عملیات اطفاء را آغاز کردند.
 
ایران نژاد اظهار داشت: با توجه به اظهارات همسایگان درباره گرفتار شدن ساکنان داخل این واحد مسکونی، بلافاصله اقدامات لازم برای نجات ساکنان منزل صورت گرفت.
وی گفت: آتش‌نشانان بی‌درنگ دست به کار شده و در میان دود غلیظ و سیاه وارد این واحد مسکونی شده و توانستند مادر و ۲ کودک خردسال را پیدا کرده و به سلامت از میان دود و آتش خارج کنند.
معاون عملیات سازمان اتش نشانی یزد تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی در ادامه عملیات خود محبوس‌شدگان را به سرعت به بیرون ساختمان انتقال دادند و سپس آن‌ها را برای انجام معاینات اولیه، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..