مدیر مدینه العلم الکاظمیه:

ناجا از دیگر سازمان‌ها در حوزه فرهنگی مطالبه‌گری کند

مدیر مدینه العلم الکاظمیه با اشاره به اهمیت حضور نیروی انتظامی در شورای فرهنگ عمومی گفت: ناجا باید از دیگر سازمان‌ها در زمینه انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مطالبه گری کند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدام دد منشانه پلیس آمریکا در برخورد با سیاه پوستان این کشور اظهار داشت: تفاوت بین تربیت اسلامی و غیر اسلامی در نیروهای نظامی ایران و سایر کشورهای دنیا کاملاً مشهود است.

 
مدیر حوزه مدینه العلم کاظمیه یزد با اشاره به اقدامات خشن نظامیان غربی و آمریکایی در برخورد با مردم و استفاده از گاز اشک‌آور و سگ در برابر زنان و کودکان بی گناه عنوان کرد: در اعتراضات سال گذشته، کارکنان پلیس ایران که حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند حاضر نشدند حیثیت مردم را زیر سوال برده و تمام برخورد آنها اسلامی بود.
 
مدرسی با تاکید بر حضور فرهنگی ناجا در شورای فرهنگ عمومی و مطالبه گری ناجا از دیگر سازمان‌ها افزود: حضور ناجا در این جلسات به همه جرأت و جسارت پیگیری می‌دهد؛ پس باید از اقدامات پلیس در سطح جامعه حمایت عمومی صورت گیرد.
 
امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده و در حال حاضر تمام اقدامات پلیس، نماد عقلانیت امر به معروف و نهی از منکر در کشور است.
 
مدرسی ادامه داد: به برکت اسلام و انقلاب، کشور ما توانسته نیروهایی را تربیت کند که جانشان را کف دست گذاشته و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی برای دفاع از کشور قدم بر می‌دارند و خانواده آنها نیز به شهادت فرزندشان افتخار می‌کند.
 
وی ضمن قدردانی از برقراری امنیت مطلوب در استان یزد توسط پلیس اظهار داشت: همه مردم کشور مدیون پلیس هستند زیرا شما جان خود را به خطر می‌اندازید تا به راحتی احادیث ائمه اطهار در مدارس گفته و به آموزش ارزش‌های اسلامی پرداخته شود و کشور ما نماد یک کشور اسلامی باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..