امام جمعه ابرکوه:

وام‌داران و دلباختگان آمریکا از دیدگاه ملت ایران مطرود هستند

امام جمعه ابرکوه گفت: کسانی که دشمنی‌های و وحشی‌گری‌های آمریکا را می‌بینند اما هنوز وام‌دار و دلباخته آمریکا و غرب هستند، از نگاه ملت ایران مطرودند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی  در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم‌ها اظهار داشت: این اقدام آمریکا محکوم است و معتقدیم آمریکا برای تأمین منافع خود، ناجا را تحریم کرده است.

 
وی افزود: کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند باید وجدان انسانی آنها بیدار شود تا ببینند پلیس یک کشور که تأمین کننده امنیت جانی و مالی مردم است به دلیل اینکه آمریکا منافعش تأمین شود، تحت فشار، محرومیت و تحریم قرار می‌گیرد.
 
حسینی عنوان کرد: کسانی که آمریکا و غرب را فرشته نجات خود و مملکت می‌دانستند و شاید هنوز هم این تصور را دارند، آیا غیرت ملی آنها اجازه می‌دهد که با این اقدام آمریکا، هنوز هم دم از مذاکره و رابطه با آمریکا بزنند و آیا واقعاً می‌توانند دید مثبتی به آمریکا داشته باشند؟
 
امام جمعه ابرکوه بیان کرد: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نداریم اما دوستان باید دشمن شناس باشند و این برای ما و ملت ما مهم است، غیرت ملی و روحیه وطن دوستی در ذات هر ایرانی نهفته است بنابراین کسانی که هنوز به آمریکا و غرب خوش‌بین و وامدار غرب هستند یا اینکه منافع مالی و شرایط معیشتی آنها ایجاد می‌کند که به شکلی دلباخته و دلبسته غرب باشند، از دیدگاه ملت ما محروم و مطرود هستند.
 
وی تصریح کرد: به طور قطع اقدام آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم‌ها اقدامی ناجوانمردانه است و ابعاد جدیدی از چهره آمریکا را در جهان به نمایش گذاشت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..