فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

برخورد قاطع پلیس یزد با سگ گردانی و مزاحمان نوامیس

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس یزد از این پس برخورد قاطع‌تری نسبت به قبل با سگ گردانی، مزاحمان نوامیس و بدحجابی خواهد داشت.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با مدیر حوزه مدینه العلم کاظمیه یزد با تاکید بر اینکه تلاش پلیس متمرکز بر ارتقا امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: در طول اجرای طرح‌های مرتبط با ارتقا امنیت اجتماعی نیز نتایج بسیار خوبی به دست آمده است.

 
وی با اشاره به طرح‌های پلیس یزد در مقابله با بدحجابی، سگ گردانی و مزاحمت نوامیس تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها در سطح جامعه رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشته بنابراین پلیس یزد برخورد بسیار جدی‌تری با این موارد نسبت به گذشته خواهد داشت.
 
بهدانی فرد با بیان اینکه حمایت مراجع و علما از پلیس یزد در تحقق امنیت پایدار مؤثر است، افزود: ساماندهی اتباع بیگانه، انضباط ترافیکی، ساماندهی وضعیت موتورسیکلت سواران در شهر یزد و تقویت حوزه پلیس راه و راهور از دیگر طرح‌های پلیس یزد است.
 
فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: مقابله با قاچاق مواد مخدر و کالا نیز همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس در سطح استان یزد پیگیری خواهد شد و هیچ چشم‌پوشی از این مقوله در استان نخواهیم داشت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..