رئیس دادگستری شهرستان مهریز خبر داد:

حمایت دستگاه قضا از صنعتگران و تولیدکنندگان راستین و خدمتگزار

رئیس دادگستری شهرستان مهریز گفت: توجه به حق و حقوق و تأمین مطالبات کارگری، خط قرمز مجموعه قضائی در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان است.

به گزارش یزدی نیوزمرتضی حدادزاده،  در جمع خبرنگاران در حاشیه کمیسیون کارگری شهرستان مهریز با تأکید به تلاش حداکثری برای حمایت از تولید و ضرورت همگرایی دستگاه‌های ذیربط در این زمینه اظهار داشت: دادگستری این شهرستان قاطعانه در این خصوص ورود کرده و ضمن رصد معضلات احتمالی و برنامه ریزی برای پیشگیری از ایجاد یا تشدید تنش‌های کارگری کمال همکاری با دستگاه‌های ذیربط و تولیدکنندگان صادق و دلسوز را خواهد داشت.

 
رئیس دادگستری شهرستان مهریز بیان کرد: برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دستگاه قضا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
 
حدادزاده تصریح کرد: دستگاه قضائی از تولیدکنندگان با شفافیت و صداقت حمایت کرده و از مجموعه‌هایی که حق و حقوق کارگری را دستاویزی جهت گرفتن امتیاز از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نموده برخورد جدی می‌کند.
 
وی عنوان کرد: رفع کردن مشکلات واحدهای صنعتی مستلزم زمان و ارائه راهکارهای قانونی است و در این خصوص اولویت دستگاه قضائی پاسخگویی و پرداخت مطالبات کارگری است.
 
حدادزاده، عدم گردش چرخ اقتصاد و تعطیلی واحدهای صنعتی را افزایش نرخ بیکاری دانست و افزود: این موضوع منجر به وقوع جرایم متعدد و افزایش آسیب‌های اجتماعی که نتیجه آن به صورت پرونده در مراجع قضائی مطرح می‌شود و دستگاه قضائی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه، در این خصوص حساسیت ویژه دارد.
 
رئیس دادگستری شهرستان مهریز یادآور شد: در حقیقت در شرایط کنونی تولیدکننده در برابر مطالبات دولت و سازمان‌های دولتی و حاکمیتی بی‌دفاع است و از این رو دستگاه قضائی بنا بر حمایت جدی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان دارد تا کشور از این برهه جنگ اقتصادی به خوبی عبور کند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..