معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد:

بنای مدیریت ارشد استان تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شورای اداری شهرستان اردکان تاکید کرد: بنای مدیریت ارشد استان تعامل، همدلی و همکاری با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان "احمد ترحمی" معاون سیاسی، ‌امنیتی و ‌اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد، از زحمات "محمدرضا تابش" در مسئولیت نمایندگی ‌مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و برای "محمدرضا دشتی اردکانی" ‌در این مسئولیت، آرزوی موفقیت کرد.

‌ترحمی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های استان، کنترل این بیماری در شهرستان اردکان را با توجه به وضعیت اولیه موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و از نقش‌آفرینان در این زمینه در بسیج نیروهای مردمی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان و بسیج امکانات دولتی قدردانی نمود.
وی با بیان اینکه کرونا تمام نشده است؛ هشدار داد ضمن رعایت همه دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی، برای سازگاری با این بیماری و تنظیم برنامه‌ها براساس مقابله با کرونا آمادگی کامل وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: بنای مدیریت ارشد استان تعامل، ‌همدلی و همکاری با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است و همانگونه که با آقای دکتر تابش تعامل داشتیم با آقای دکتر دشتی نیز تعامل و همفکری خواهیم داشت.
ترحمی افزود: به صراحت اعلام می‌کنم که هیچ تصمیمی در حوزه مسائل تقسیمات کشوری و تعیین حد و حدود و محدوده ها، بدون اطلاع فرمانداران و هماهنگی با نمایندگان مجلس گرفته نخواهد شد.
وی ادامه داد: مسائل مطرح‌ شده درباره تطبیق حوزه سیاسی و ثبتی و صدور سند صحیح نیست و تحرک جدیدی در این حوزه اتفاق نیفتاده است بنابراین گمانه‌زنی‌ها در این رابطه واقعیت ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در پایان ضمن تشریح برنامه های راهبردی مدیریت ارشد استان در توسعه متوازن و دانش محور بر ضرورت همکاری همه ادارات در تحقق برنامه ها تاکید کرد، از شهرستان اردکان به عنوان مهد علم، ادب و اخلاق یاد ‌نمود و همگان را به پاسداشت این میراث کهن و افتخارات نام‌آوران این دیار کهن فرا خواند.
"بهروز شهابی زاد" فرماندار شهرستان اردکان نیز در این نشست ‌مسائل آب آشامیدنی و بهداشتی، آلودگی محیط زیست و مسکن را از مشکلات اولویت‌دار این شهرستان عنوان کرد و خواستار تعامل همه قوا برای رفع این مشکلات ‌شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..