بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی یزد:

دستگیری عوامل تیراندازی در کمتر از ۱۲ ساعت

بازپرس ویژه جنائی دادسرای عمومی و انقلاب یزد از دستگیری یک تیم چهار نفره غیر بومی در یزد بعد از ارتکاب عمل مجرمانه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد در جمع خبرنگاران گروه رسانه و عدلیه استان یزد اظهار داشت: یک تیم چهار نفره از یکی از استان‌های شرقی که با هدف انتقام از همشهری خود به یزد وارد شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 
بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب یزد افزود: این افراد با اسلحه کمری اقدام به مصدوم کردن همشهری خود کردند اما قبل از ترک استان دستگیر شدند.
 
وی گفت: این عمل مجرمانه در  بامداد ۱۱ خرداد گزارش شد و پس از دستور در کمتر از ۱۰ ساعت توسط عوامل جان بر کف انتظامی استان عوامل آن در حال ترک استان در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی، صیانت از امنیت و آرامش شهروندان را رسالت دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی و امنیتی بر شمرد و گفت: یزد استانی آرام با مردمی قانونمدار و متدین است و ما اجازه نخواهیم داد افرادی افرادی دیگر با سو استفاده از این امنیت، به دنبال سایر اهداف مجرمانه خود باشند.
 
این مقام قضائی تاکید کرد: مردم اخبار حوزه قضائی استان را از منابع موثق پیگیری کنند و رسانه‌های استان نیز یاریگر دستگاه قضا در این حوزه باشند.
 
 
منیع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..