رئیس حوزه های علمیه استان یزد:

طلاب یزد دغدغه‌های بازماندگان اموات در امور شرعی را برطرف کردند

رئیس حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: در ایام شیوع کرونا، طلاب یزدی در عرصه‌های مختلف مبارزه با شیوع این ویروس حضور فعال داشتند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام شمس،  در دیدار مدیران حوزه علمیه استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان یزد به اقدامات طلاب در مبارزه با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب در این زمان در حوزه‌های مختلف اقدام به حضور جهادی کردند.

 
وی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که از سوی طلاب استان یزد انجام شد بحث تغسیل اموات کرونایی بود که در روزهای ابتدایی شیوع کرنا، نگرانی‌های بسیاری را برای عموم مردم به وجود آورده بود و با حضور جهادی و ایثارگونه طلاب در این عرصه، نگرانی‌ها از بین رفت.
 
رئیس حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: کمک به معیشت مردم هم از دیگر اقداماتی بود که از سوی طلاب در این ایام انجام شد و در چندین مرحله بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرخواهانه بین نیازمندان نقاط مختلف شهر توزیع شد.
 
شمس افزود: در این ایام توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی صورت گرفت و طلاب علاوه بر حضور در عرصه تغسیل اموات و توزیع کمک‌های معیشتی، در حوزه‌های فرهنگی هم توجه ویژه‌ای داشتند.
 
وی ادامه داد: بخشی از طلاب جهادی استان یزد هم در ایام شیوع کرونا به دلیل نیاز کادر درمانی و بیماران به آب میوه طبیعی و بهداشتی، اقدام به حضور در بیمارستان کرده و علاوه بر گرفتن آب میوه و توزیع در بین آنها، دیگر کمک‌هایی که امکان انجام آن بود را هم ارائه می‌دادند.
 
استاد حوزه‌های علمیه یزد ادامه داد: در حوزه‌های علمیه نقاط مختلف استان یزد این اقدامات با جدیت دنبال شد تا بتوانیم در کنار دیگر اقشار، با شیوع ویروس کرونا مقابله و به نیازمندان کمک کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..