معاون استاندار یزد:

سفید شدن کامل یزد مستلزم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان یزد زیر ۱۰۰ نفر است، گفت: حفظ و تقویت شرایط موجود استان یزد در بحث شیوع کرونا، مستلزم رعایت جدی فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش یزدی نیوز«احمد ترحمی» در حاشیه برگزاری سومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه با بیان این‌که تمام فرآیند مدیریت بحران شیوع کرونا با هماهنگی و در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است، اظهار کرد: مشارکت مستمر خیرین در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا نقش مهمی در ساماندهی این مهم ایفا کرده است.

 
وی با بیان این‌که در حال حاضر آمار بیماران کرونایی بستری شده در استان یزد زیر ۱۰۰ نفر هستند، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی از الزامات اجرایی برای قطع کامل چرخه شیوع کرونا است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه تلاش مستمر کادر درمانی برای مقابله با کرونا در استان قابل تقدیر دانست و گفت: حفظ و تقویت شرایط موجود در بحث شیوع کرونا مستلزم همکاری مستمر شهروندان است.
 
ترحمی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه، تصریح کرد: این مهم از جمله اقدامات حائز اهمیت در راستای رفع نیاز خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا است.
 
این مسئول در پایان جذب مشارکت عمومی برای ساماندهی بحران پساکرونا را از جلمه ضرورت‌های اجرایی در استان یزد دانست و گفت: هم افزایی عمومی و مشارکت مستمر تنها راه مقابله با قطع چرخه کروناست.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..