نماینده اردکان در مجلس:

نخبگان جامعه به کمک نمایندگان مجلس بیایند

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم با اشاره به ظرفیت نخبگان گفت: نخبگان برای رفع مشکلات و آسیب ها با ارائه مشاوره های تخصصی به کمک نمایندگان مجلس بیایند.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا دشتی اردکانی در نشست دبیرخانه ماهر سپاه یزد اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته مشاهده شده که هرکجا کاری با مشکل مواجه بوده، به دست سپاه و بسیج رفع شده است.

 
وی افزود: امروز ایران در تجهیزات موشکی بهترین جایگاه‌های جهان را به خود اختصاص داده است و دلیل این موضوع هم در جذب نخبگان از سراسر کشور بوده و هم نبود فساد در فعالیت‌های آن بوده است.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هر عرصه کشور که شاهد فساد و اختلاس بودیم، هیچ پیشرفتی مشاهده نشد و تنها برای مردم سختی به وجود آمد.
 
دشتی با بیان مشکلاتی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، عنوان کرد: جمعی از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به من گلایه کردند که متأسفانه در یزد تمام تلاش برای این به کار گرفته می‌شود که دانش آموزان در کنکور قبول شوند و به دیگر بخش‌های تربیت و آموزش کاری ندارند.
 
وی افزود: این موضوع بنیان آموزش و پرورش را با مشکل مواجه می‌کند و باید تلاش کنیم که حتماً در راستای رفع این مشکل در جامعه قدم برداریم.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات کشور، بخش‌های نخبگانی باید به کمک نمایندگان بیایند و آسیب‌ها و مشکلات را با ارائه راهکار به آنها اعلام کرده و نمایندگان هم از نظر مشورتی آنها استفاده کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..