امام جمعه یزد:

صدای ظلم‌ستیزی مردم ایران باید بیش از قبل به گوش صهیونیست‌ها برسد

امام جمعه یزد: گفت: اگرچه وجود بیماری کرونا ما را از نعمت راهپیمایی روز قدس محروم کرده اما صدای ظلم ستیزی مردم ایران و جهان بیش از هر زمان دیگری باید به گوش صهیونیست‌ها برسد.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری،  در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به برکات و نعمت‌های موجود در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: لازم است آنچه که در این ماه اندوخته‌ایم را مراقبت کنیم و در محضر خدا دوباره مرتکب سستی، کاهلی و گناه نشویم.

 
امام جمعه یزد همچنین به روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه وجود بیماری کرونا ما را از نعمت راهپیمایی محروم کرده است اما صدای ظلم ستیزی مردم ایران و جهان بیش از هر زمان دیگری باید به گوش مستکبران برسد.
 
وی افزود: اگرچه بیماری کرونا دارای بلایای فراوانی بود اما در کنار آن نعمت‌هایی را نیز به همراه داشت و یکی از این نعمت‌ها تحول بزرگی بود که در اعتقادات مردم، اقتصاد، مسائل اجتماعی و آموزش و پرورش به وجود آمد.
 
ناصری خاطرنشان کرد: در این بیماری فرق مردم ایران با دیگر مردم جهان شناخته شد و در حالی که پزشکان غربی از مسئولیت خود فرار می‌کردند، پزشکان و پرستاران ما در کنار بیماران خود ماندند و جان دادند اما از مسئولیت خود شانه خالی نکردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کمک‌های خیرخواهانه مردم در ایام کرونا، گفت: این کمک‌های خیرخواهانه نشان داد که ما به اصل خویش و سیره اسلامی و ائمه اطهار (‌ع) رجوع کرده‌ایم و اگر این اقدامات نبود نمی‌توانستیم بحران کرونا را به خوبی پشت سر گذاریم.
 
ناصری ادامه داد: لازم است اصل تدین، تفکر و تحول را در آموزش و پرورش خود ملاک قرار دهیم و آموزش سیره اهل بیت (‌ع) و دستورات قرآن را در اولویت تربیت فرزندانمان لحاظ کنیم.
 
امام جمعه یزد افزود: در کار خدمت به مردم باید اخلاص و رضایت خدا را مد نظر قرار دهیم که نمونه بارز آن سردار سلیمانی بود که در زنده بودن خود خدمات فراوانی داشت و با شهادتش نیز دنیا را به تلاطم درآورد.
 
وی همچنین به مشکلات بیکاری جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند کارآفرین باشند حوزه نساجی است و اگر به بخش پوشاک توجه ویژه ای شود مشکل بیکاری استان و بلکه کشور قابل رفع است.
 
آیت الله ناصری در پایان سخنان خود از مدیران استان خواست برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعفی داشته باشند و کارها و امورات مردم را ظرف مدت حداکثر یک هفته انجام دهند.
 
 در نشست شورای اداری استان از خدمات چهار ساله نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..