فعالیت آنلاین مرکز آموزش پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی یزد

رییس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی مواد و فناوری‌های نوین در این پژوهشکده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید حسین میرحسینی» ضمن اعلام این خبر در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین این مرکز، اظهار کرد: این دوره‌ها که در راستای سیاست‌های آموزشی پژوهشکده برای دانشگاهیان، سازمان‌ها و صنایع تدوین شده است، مشمول ۲۰ درصد تخفیف بوده و با توجه به شرایط کنونی متاثر از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 
وی در ادامه نیز آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و شیوه‌های جست و جو در منابع علمی را از مباحث این دوره‌های آموزشی برشمرد و تصریح کرد: آشنایی با سنتز نانو مواد به روش احتراق محلول، آشنایی با روش‌های شیمیایی سنتز نانو مواد، آشنایی با سنتز نانو مواد به روش هیدورترمال، اصول و راه‌کارهای کنترل خوردگی، چاپگر سه بعدی در پزشکی، مفاهیم پایه کشت سلولی، تست سمیت سلولی MTH و بازرسی رنگ و پوشش از دیگر مباحث این دوره‌های تخصصی است.
 
میرحسینی افزود: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی، اساتید مجربی به کار گرفته شده‌ و گواهینامه معتبر در پایان این دوره‌ها به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
 
این مسئول در پایان نیز روش‌های ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی را از طریق شماره تماس ۰۳۵۳۱۶۲۲۰۲۶ و سایت پژوهشکده به آدرس mcmi.acecr.ac.ir  اعلام کرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..