قیمت تور اروپا و چین و راهنمای سفر

به گزارش یزدی نیوز سفر به چین

تور چین یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی می‌باشد و کشور چین هر ساله میزبان هزاران گردشگری است که با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر می‌کنند.در سال‌های اخیر صنعت گردگشری در چین به شکل بی‌سابقه‌ای پیشرفت کرده است و دلیل آن رشد اقتصادی پایدار، اجرای بیشتر سیاست اصلاحات و همچنین افزایش قابل توجه درآمد شخصی افراد می‌باشد.

این روند به گونه‌ای است که در سال ۲۰۱۸ تعداد بازدیدکنندگان خارجی تور چین به ۳۰ میلیون نفر رسیده بود. با توجه با آمار بدست آمده گفته می‌شود این کشور در کمتر از ۱۰ سال، با فروش بالای بلیط خارجی و بیشترین تعداد بازدید کننده، به اولین مقصد گردشگری در جهان تبدیل خواهد شد.

 در مقالات قبل در مورد آب و وهوای چین، بهترین زمان خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی این کشور، زبان مردم چین، واحد پول و غذاهای معروف چینی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

 در این بخش نیز قصد داریم در مورد پوشش، ویزای چین، جاذبه‌های توریستی و حمل و نقل در این کشور صحبت کنیم. اگر یکی از خریداران بلیط داخلی هستید و به تورهای خارجی علاقه دارید بهتر است خواندن این مقاله و مقالات قبل را از دست ندهید.

پوشش در چین

گردشگران در قیمت تور چین باید بدانند که مردمان این کشور لباس‌هایی راحت می‌پوشند. مردان چینی به ندرت شلوارک می‌پوشند و تنها ممکن است در ساحل آن‌ها را با این نوع پوشش ببینید. زنان نیز بهتر است شانه‌های خود را بپوشانند و از پوشیدن دامن و شلوار بسیار کوتاه خودداری کنند به ویژه هنگام بازدید از معابد رعایت این نکات ضروری است.

خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی چین برای بازدید از دیوار بزرگ و یا گشت و گذارهای طولانی بهتر است کفش راحتی به همراه داشته باشند.

ویزای چین

تمامی خریداران بلیط داخلی ایران برای سفر به چین باید ویزای توریستی این کشور را که از نوع L می‌باشد دریافت کنند و سپس برای خرید و قیمت تور چین اقدام‌های لازم را انجام دهند. این نوع ویزا که بین ۴ تا ۷ روز کاری صادر می‌شود نیازی به مصاحبه ندارد.

در واقع ویزای توریستی چین که برای اهدافی نظیر گردشگری، بازدید از خانواده و اهداف شخصی دیگر صادر می‌گردد دارای محدودیت زمانی می‌باشد. برای دریافت ویزای چین لازم است مدارک مورد نیاز، نظیر پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار، ۲ قطعه عکس رنگی، گواهی تمکن مالی و بیمه مسافرتی را به همراه داشته باشید.

 

جاذبه‌های توریستی تور چین

تعداد جاذبه‌های چین بسیار زیاد است و از جمله این جاذبه‌های شگفت‌انگیز می‌توان به مکان‌های آنتیک و آثار باستانی، کاخ‌های امپراطوری، میراث فرهنگی پر زرق و برق، جاذبه‌های طبیعی و آداب و رسوم مردمان این کشور اشاره کرد. خریداران بلیط خارجی که برای اولین بار قدم در خاک چین می‌گذارند، شهرهای پکن، شانگهای و شیان را برای بازدید انتخاب می‌کنند.

البته مردم چین در تعطیلات و مناسبت‌های مختلف با خرید بلیط داخلی، بیش از گردشگران خارجی از مکان‌های گردشگری کشورشان دیدن می‌کنند، در نتیجه ما سفر به چین را در زمان‌های اوج گردشگری توصیه نمی‌کنیم. بازدید از تمامی جاذبه‌های چین سال‌ها به طول می‌انجامد پس بهتر است از جاذبه‌های برتر این کشور که شامل موارد زیر می‌شوند دیدن کنید.

 

  • دیوار بزرگ در پکن
  • شهر ممنوعه در پکن
  • باغ یوان در شانگهای
  • ارتش تراکوتا در شیان
  • رودخانه یانگ تسه
  • رودخانه لی در گویلین
  • بودای بزرگ لشان در سیچوان
  • معبد بهشت در پکن
  • غارهای موگای در دان هوانگ و غارهای لانگ من در لویانگ
  • کوه تیان من در ژانیانگ

 

حمل و نقل در چین

شیوه‌های حمل و نقل در چین کاملا مدرن بوده و بصورت بزرگراه‌های اکسپرس، راه آهن‌های برقی، مترو، راه آهن‌های سبک و راه آهن‌های ماگلوف می‌باشد. قطارها راهی عالی برای آشنایی و شناخت مردمان محلی محسوب می‌شوند و ارزان و قابل اعتماد هستند.

تاکسی‌های چینی که ارزان و فراوان هستند دارای تاکسی متر می‌باشند اما تعداد کمی از آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند در نتیجه باید مقصد و نام هتل خود را با حروف چینی بنویسید.

 

جاذبه‌های گردشگری تور اروپا

طبق آمار بدست آمده سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما از اروپا دیدن می‌کنند. آمار بازدید از این قاره هر سال افزایش می‌یابد و هر روز بر تعداد علاقه‌مندان به بلیط خارجی کشورهای مختلف اروپایی اضافه می‌شود. بدین ترتیب تور اروپا توانسته سالیانه بیش از نیمی از گردشگران سراسر جهان را به سمت خود بکشاند.

 مناظر طبیعی بکر و زیبا، تنوع فرهنگی و جاذبه‌های توریستی متنوع یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم اطلاعاتی را در مورد جاذبه‌های گردشگری برتر اروپا در اختیار شما قرار دهیم در نتیجه اگر قصد خرید بلیط خارجی کشورهای اروپایی را دارید این مقاله کاملا برای شما مناسب است.

کولوسئوم ایتالیا

بزرگ‌ترین آمفی تئاتر باستانی جهان، کلوسئوم می‌باشد که از امپراطوری بر جای مانده است. برای خریداران بلیط خارجی باید بگوییم که از سال ۷۰ پس از میلاد، ساخت این بنا آغاز شد و تا سال ۸۰ ادامه پیدا کرد. در واقع آمفی تئاتر کولوسئوم به منظور جنگ میان گلادیاتورها و حیوانات درنده مورد استفاده قرار می‌گرفت.

 این جاذبه شگفت‌انگیز تور اروپا با گنجایشی بالغ بر ۵۰۰ تا یک میلیون نفر تماشاچی، در رم ایتالیا واقع شده است. هر طبقه از این بنا سبک معماری مخصوص به خود را دارد که از جمله سبک‌های مختلف بکار برده شده در آن می‌توان به ستون‌های ایونیک، گوتیک و قرنتی اشاره کرد.

علاوه بر این، کلوسئوم یکی از مشهورترین بناهای تاریخی در سینمای هالیوود می‌باشد و در ساخت فیلم‌های سینمایی مختلفی نظیر گلادیاتور و جامپر به عنوان لوکیشن فیلم مورد استفاده قرار گرفت. کلوسئوم کمی از محبوبیت خود را مدیون ساخت اینگونه فیلم‌ها است.

قصر باکینگهام

پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد لندن می‌توانید از قصر باکینگهام که اقامتگاه اصلی خاندان سلطنتی انگلیس می‌باشد، دیدن کنید. این جاذبه سلطنتی تور اروپا خانه‌ای متعلق به دوک باکینگهام بوده است که تا مدت‌ها به عنوان ملک شخصی از آن استفاده می کرد.

شاید برای خریداران بلیط خارجی جالب باشد که پس از به تخت نشستن ملکه ویکتوریا این مکان به محل زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا تبدیل شد. قصر باکینگهام در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قصرهای دنیا به حساب می‌آید که توسط خاندان پادشاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهر واتیکان ایتالیا

شهر مذهبی واتیکان یکی دیگر از جاذبه‌های برتر و بالا بردن قیمت تور اروپا می‌باشد که در دل شهر زیبای رم ایتالیا واقع شده است. شاید خریداران بلیط خارجی ایتالیا ندانند که در سال ۱۹۲۹ واتیکان که کوچک‌ترین شهر در اروپا بود طبق معاهده لاترین میان موسولینی و پیپسی، به عنوان یک منطقه خود مختار در کشور ایتالیا به رسمیت شناخته شد.

 این مجموعه زیبا و مذهبی که در غرب ایتالیا و شهر رم قرار دارد هرساله گردشگران بسیاری را با خرید بلیط هواپیما ایتالیا به سوی خود می‌کشاند. ما بازدید از این شهر زیبا را به تمامی گردشگران قاره اروپا توصیه می‌کنیم.

قلعه ادینبورگ اسکاتلند

اگر به عنوان یکی از خریداران بلیط خارجی به جاذبه‌های ترسناک علاقه‌مند هستید ما به شما بازدید از قلعه ادینبورگ را پیشنهاد می‌کنیم. این قلعه به عنوان یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری معروف دنیا، در اسکاتلند قرار دارد و سالیان طولانی محلی برای شکنجه زندانیان بوده است.

 قلعه ادینبورگ به محل زندگی اشباح نیز شهرت دارد بطوریکه هرساله افراد زیادی پس از خرید بلیط هواپیما و بازدید از این مکان گزارش داده‌اند که در قلعه روح مشاهده کرده‌اند.

 طی سال‌های اخیر این قلعه برای جشن هالووین مورد استفاده قرار می‌گیرد و تورهای وحشت هیجان‌انگیزی برای ماجراجویان در این مکان برگزار می‌گردد. با توجه به آنچه گفته شد اگر اهل هیجان هستید و به بازدید از اینگونه مکان‌ها علاقه دارید حتما به شهر ادینبورگ اسکاتلند سفر کنید و از قلعه ادینبورگ دیدن نمایید.

سفری یک روزه در شهر پاریس

پاریس بهترین شهر فرانسه میباشد که بدلیل داشتن انواع مختلف جاذبه گردشگری مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و همه ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور فرانسه به دیدن این شهر زیبا خواهند رفت. مقدار جاذبههای گردشگری که در این شهر وجود به قدری زیاد است که برای دیدن تمامی آنها باید زمان زیادی را صرف کنید.

 با این حال در ادامه به ارائه یک برنامه یک روزه خواهیم پرداخت که با استفاده از آن میتوانید یک روز متفاوت را در این شهر سپری کنید و در آن از برخی از مهمترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر نیز دیدن کنید.

در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به تنهایی به این شهر سفر کردهاید بهتر است در این سفر از اپلیکیشنهای مختلف نظیر گوگل مپ استفاده کنید و با استفاده از آنها به دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بروید.

بعد از اینکه ناهار خود را در یکی از رستورانهای موجود در خیابان شانزه لیزه صرف کردید وقت آن میرسد که به سمت برج ایفل که یکی از معروفترین و مشهورترین جاذبه گردشگری موجود در این شهر است حرکت کنید.

همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از قیمت تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی برای دیدن این اثر گردشگری به این شهر سفر میکنند. این برج نمادی از شهر پاریس میباشد که از شهرتی جهانی برخوردار بوده است.

خیابانهایی که در اطراف این اثر گردشگری قرار گرفتهاند از بهترین خیابانهای این شهر میباشند که در سفر خود با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر میتوانید آنها را مشاهده کنید.

  خیابانهای چامپ د مارس و آناتولی فرانس از دسته این خیابانها میباشند که در گردشگرانی با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به دیدن این شهر رفتهاند میتوانند از قدم زدن در آنها لذت ببرند.

در این خیابانها دستفروشان بسیاری را مشاهده خواهید کرد که محصولات متنوعی را ارائه میکنند. این برج مشهور در مکانی پارک شکل قرار گرفته است که برای ورود به آن باید از درب پشتی تعبیه شده در آن استفاده کنید. بعد از اینکه مورد بازرسی قرار گرفتید میتوانید با استفاده از آسانسورهایی که در این برج قرار گرفته است به طبقههای بالا بروید.

 این برج همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که با خرید بلیط هواپیماو با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید سعی کنید خود را برای دیدن این برج در ساعت ۷ بعد از ظهر به این منطقه برسانید تا با نورپردازی جالبی که در این برج انجام میشود روبرو شوید و نمایی متفاوت از این اثر گردشگری را مشاهده کنید.

گشت و گزار عصر هنگام در پاریس

بعد از اینکه با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و با توجه به برنامه سفر یک روزه ارائه شده عمل کردید زمان آن میرسد که در یکی از کافههایی که در مسیرتان قرار دارد توقف کنید و به خوردن یک لیوان نوشیدنی مورد علاقه تان بپردازید. در کنار خوردن نوشیدنی میتوانید از کروسان نیز بهرهمند شوید و اما همه چیز درباره چین تا اروپا را بدانید.

 اگر همچنان به ادامه گشت و گزار در پاریس علاقهمند هستید میتوانید به سمت خیابان لا د فانس حرکت کنید و از ارگ جدید پاریس در این خیابان دیدن بعمل آورید. در این قسمت از شهر ساختمانهایی را مشاهده خواهید کرد که به شکلی مدرن طراحی و ساخته شدهاند.

 در این قسمت از شهر بسیاری از شرکتهای بزرگ دنیا شعبهای برای خود در نظر گرفتهاند. در این منطقه فروشگاههای متنوعی وجود دارد که میتوانید به خرید کردن در آنها بپردازید و قدم زدن در آنها لذت ببرید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..