در سال جهش تولید؛

۳ مجتمع خدماتی بین راهی در یزد بهره برداری می شود

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد استان یزد از بهره بردای از سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در محورهای استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحامد معتمدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی، تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد که با این حساب تعداد این مجتمع‌ها، از سه مرکز در سال ۹۶ به ۱۵ باب در سال ۹۹ ارتقا می‌یابد.

 
وی بر ضرورت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه رانندگان باید بعد از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند، بنابراین برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز آنها در سفر، کاهش میزان سوانح جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و تأمین فضای مناسب برای اقامه نماز، ساخت و بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مورد توجه و تاکید قرار دارد.
 
معتمدی، برنامه ریزی، مکان یابی و نظارت بر ساخت و بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را از وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها دانست و بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور که ناشی از اثرات ویروس کووید ۱۹ است، بُعد نظارت بر بهره برداری مجتمع‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
 
معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی بازدید مستمر از وضعیت نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین‌ها و سایر اماکن عمومی به صورت ویژه پیگیری و انجام می‌شود،
 
وی ادامه داد: البته در حین این بازدیدها توصیه‌ها و تذکرات بهداشتی از جمله نحوه تهیه مواد و ضدعفونی سطوح، به پرسنل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ارائه می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..