استاندار یزد در ستاد کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان عنوان کرد:

جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است

استاندار یزد با بیان اینکه برگزاری کنگره باید شروع یک حرکت جدید در استان باشد نه پایان یک فعالیت چندین ماهه، افزود: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و باید از ابزارهای موجود برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در نشست ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که به منظور ایجاد هماهنگی هایی در خصوص برگزاری این کنگره و با حضور اعضا و برگزار شد، با بیان اینکه هر چه از زمان جنگ فاصله بگیریم احساس نیاز بیشتری به شهدا و تبیین راه و مرام آنها برای الگوگیری به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم میکنیم، عنوان کرد: بازنمایی این اندیشه و مرام گره گشای بسیاری از مشکلات و چالش هاست.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره باید شروع یک حرکت جدید در استان باشد نه پایان یک فعالیت چندین ماهه، افزود: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و باید از ابزارهای موجود برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.
استاندار با بیان اینکه نباید تنها برگزاری کنگره شهدا هدف ما باشد، تصریح کرد: این کنگره باید وسیله ای برای توسعه، ترویج و تبلیغ راه شهدا و ایجاد تغییرات محسوس در حرکت جامعه باشد.
دکتر طالبی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به کنگره شهدا تاکید کرد: باید  هنرنمایی و اقدامات  جدیدی برای معرفی شهدا و دفاع مقدس در این کنگره انجام دهیم تا بتوانیم جامعه و بخصوص جوانان را جذب کنیم.
گفتنی است رونمایی از پوستر کنگره و اعطای احکام روسا و دبیران کمیته های مختلف این کنگره از جمله دیگر برنامه های این نشست بود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..