معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نوسازی مدارس یزد:

۲.۴ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های یزد جذب شد

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد از جذب اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برای تجهیز هنرستان‌های یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزرضائیان در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته برای تخریب و بازسازی مدارس، تکمیل و تجهیز مدارس، سرمایش و گرمایش مدارس و تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز در مجموع ۱۰.۵ میلیارد تومان اعتبار داشتیم، اظهار داشت: ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات تجهیز مدارس فعال و ۶۰۰ میلیون تومان یز بابت تعمیر مدارس جذب شد.

 
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نوسازی مدارس استان یزد عنوان کرد: امسال ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بابت تجهیز هنرستان‌های استان اعتبار جذب شد.
 
رضائیان ادامه داد: سال گذشته بابت ایزوگام مدارس یک میلیارد تومان هزینه شد اما امسال برای ایزوگام مدارس هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده و باید برای پیشگیری از بروز مشکلات در فصل بارندگی، از منابع دیگری اقدام به تأمین اعتبار کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پروژه‌های در دست اجرا بیان کرد: در مجموع ۱۵۸ پروژه در دست اجرا داریم که برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۷۵ میلیارد تومان نیاز است.
 
رضائیان خاطرنشان کرد: ۸۴ مورد از این پروژه‌ها خیری و مشارکتی و بقیه دارای اعتبار دولتی است.
 
وی همچنین ادامه داد: هیچ مشکلی در زمینه تأمین زمین برای احداث مدارس خیرساز نداریم و خیران با هر توان مالی حتی می‌توانند حتی در تعمیر مدارس مشارکت کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..