فرماندار شهرستان مهریز تاکید کرد:

تحقق جهش تولید با رفع مشکلات واحدهای صنعتی

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به‌کار گرفته‌ایم، تاکید کرد: جهش تولید با رفع مشکلات واحدهای صنعتی امکان‌پذیر است.

به گزارش یزدی نیوز"رضا زارع زاده" فرماندار شهرستان مهریز در نشست ‌خبری آنلاین با اهالی رسانه که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد فعالیت همه دستگاه ‌ها باید در ارتباط با پیگیری و اجرای شعار سال باشد.

زارع زاده ادامه داد: در فرمانداری مهریز تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به کار گرفته‌ایم و ‌جهش تولید با رفع مشکلات واحدهای صنعتی امکان‌پذیر خواهد بود.
فرماندار مهریز افزود: حمایت از تولیدات داخلی، افزایش تولید، بهره وری و ایجاد اشتغال را به همراه دارد و بستر برای تحقق ‌جهش تولید در این شهرستان فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: با احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان مهریز ۲۰۰ فرصت شغلی به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.
ز‌ارع زاده با اشاره به اینکه ۱۰ هزار نفر جامعه کارگری در شهرستان مهریز حضور دارند؛ وجود ۱۰۰ اثر تاریخی و طبیعی، ۴۰ قلعه تاریخی، ۲۰ واحد بوم گردی فعال و ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی را از دیگر ظرفیت های اقتصادی و گردشگری مهریز عنوان کرد.
فرماندار مهریز ‌ادامه داد: فعالیت تنها فرودگاه پروازی- ‌آموزشی استان از ظرفیت‌های ویژه این شهرستان است و این فرودگاه نقش مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت.
وی از ساماندهی تفرجگاه غربال‌بیز توسط شرکت تعاونی دهیاران خبرداد و افزود: تاکنون اقدامات خوبی در این منطقه تفریحی انجام شده و توسعه و ساماندهی غربال‌بیز در جریان است.
‌زارع زاده در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انتقال پاسگاه شهید مدنی به خارج از شهرستان مهریز تبدیل به یک مطالبه عمومی شده که این مهم نیز توسط مسئولان استان و شهرستان درحال پیگیری است.
 
★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..