تولید روزانه ۷ تن محلول ضدعفونی کننده در یک واحد تولیدی مهریز

مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده محلول ضدعفونی کننده در یزد گفت: در این واحد روزانه ۷ تن محلول ضدعفونی کننده تولید می شود.

به گزارش یزدی نیوز حمیدرضا اکرمی  در بازدید خبرنگاران یزد از بزرگترین واحد تولیدکننده محلول ضدعفونی در استان یزد اظهار داشت: این واحد فعالیت خود را از سال ۹۵ در حوزه دارو آغاز کرد و تولید اصلی این واحد، تولید ضدعفونی کننده‌های بیمارستانی، ضدعفونی کننده‌های زخم قبل و بعد از عمل و … بوده است.

 
وی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، خط جدید تولید محلول ضدعفونی کننده راه اندازی شد و دو دسته محلول ضدعفونی کننده محیط و دست و بدن در این واحد تولید شد.
 
اکرمی بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان یزد هستیم و محصولات این واحد در حجم‌های مختلف و با نازل‌ترین قیمت در بازار یزد توزیع می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ماهانه ۱۵۰ تن محلول ضدعفونی کننده دست و محیط و ۱۰۰ تن ضدعفونی کننده بیمارستانی در این واحد تولید می‌شود اما ظرفیت این واحد بیش از این میزان است که ناچاریم فعلاً طبق سفارش اقدام به تولید کنیم.
 
اکرمی عنوان کرد: پیش از شیوع کرونا، ۲۲ نفر در این واحد مشغول به کار بودند که این میزان اکنون به ۵۰ نفر رسیده است.
 
وی افزود: برای بعد از دوران کرونا نیز برای نگاه داشتن محلول ضدعفونی کننده در سبد خانوارها، به دنبال تغییر و بهبود در بسته بندی و بسته بندی‌های جدید هستیم.
 
اکرمی با اشاره به اینکه روزانه ۵ تن محلول ضدعفونی کننده در این واحد تولید می‌شود، اظهار داشت: بازار اصلی این محصول در حال حاضر استان یزد است اما تلاش ما بر حرکت به سمت صادرات است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..