اشتغالزایی برای مددجویان روستاهای بافق با توزیع مرغ‌های تخم‌گذار

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: این نهاد با هدف ایجاد مشاغل خانگی ۵۰۰ قطعه مرغ تخم‌گذار به همراه ۲۵۰ کیلوگرم دانه مرغی خریداری و در اختیار مددجویان تحت حمایت روستایی قرار داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید رضا هاشمی پور» با بیان این که این نهاد در تلاش است با ایجاد مشاغل خانگی قسمتی از مایحتاج مددجویان را فراهم کند، گفت: این نهاد باهدف ایجاد مشاغل خانگی ۵۰۰ قطعه مرغ تخم‌گذار به همراه ۲۵۰ کیلوگرم دانه مرغی خریداری و در اختیار مددجویان تحت حمایت روستایی قرار داد.

 
وی افزود: تهیه این تعداد مرغ تخم‌گذار با همکاری و هماهنگی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق انجام شد و در بین ۶۸ خانوار روستایی توزیع شد.
 
رئیس کمیته امداد بافق تصریح کرد: طی سال گذشته ۱۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق ایجاد شد، چهار میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در این زمینه از محل منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق پرداخت شد.
 
 به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، هاشمی پور یادآور شد: سال گذشته علاوه بر اعطای تسهیلات بانکی، ۵۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بافق از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..