استاندار یزد:

نیروی انتظامی در مسیر افزایش اعتماد مردم گام بردارد

‌استاندار یزد گفت: همه وظیفه داریم اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهیم و از نیروی انتظامی انتظار داریم در این مسیر ‌گام بردارد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان که با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سردار میرحیدری در طول دوره مسئولیت خود در استان یزد اظهار کرد: وی شاخصه‌های بسیار خوبی داشت که از جمله آنها می‌توان به اخلاق والای انسانی، برقراری ارتباط مناسب با بدنه جامعه، اقتدار مناسب در پیشبرد برنامه‌ها و مسئولیت‌ها و دلسوزی نسبت به کادر نیروی انتظامی اشاره کرد.

 
استاندار یزد ادامه داد: تعامل بسیار خوبی که فرماندهی نیروی انتظامی با مجموعه دستگاه‌های امنیتی و قضائی داشت، موجب شد بحران‌های مختلف را با کم‌ترین خسارت و مشکل پشت سر گذاریم.
 
طالبی افزود: مسئولیت جدید سردار میرحیدری به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برای استان یزد حائز اهمیت است و امیدواریم با تدابیر و اقدامات شایسته، دغدغه‌های امنیتی را به حداقل برسانیم.
 
وی گفت: از فرماندهی انتظامی کشور به دلیل انتخاب سردار بهدانی فر به عنوان نیرویی شجاع، جوان، خوش فکر و بومی سپاسگزار هستیم و این انتخاب نشان دهنده لیاقت و شایستگی نیروهای یزدی در بدنه نیروی انتظامی است.
 
استاندار یزد تصریح کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که همه وظیفه داریم اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهیم و از نیروی انتظامی انتظار داریم در این مسیر نیز گام بردارد.
 
طالبی با بیان اینکه لازم است نیروی انتظامی جلب مشارکت مردم در امنیت و اجرای طرح‌های مردم محور را در فعالیت خود پررنگ کند، اظهار امیدواری کرد: در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، شعار سال، جهش تولید و اولویت‌های استان، شاهد نقش آفرینی مثبت و سازنده نیروی انتظامی با مدیریت سردار بهدانی فر باشیم.
 
 در این مراسم از تلاش‌های سردار محمدرضا میرحیدری تجلیل و عباسعلی بهدانی فر به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..