مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

صداقت و شفافیت مهم‌ترین رسالت روابط عمومی است

مدیرکل روابط عمومی استانداری شفافیت و صداقت را مهم‌ترین رسالت روابط عمومی دانست و گفت: احترام زیادی به سهم منتقدین در سبد اطلاع رسانی استان قائل و همواره پذیرای هرگونه نقدی در موضوعات مختلف هستم.

به گزارش یزدی نیوزروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ‌استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در نشست با خبرنگاران و مدیران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی و خبرنگاری تفاوت چندانی با هم ندارند و هر دو رسالت‌های خطیری در مسیر آگاهی بخشی جامعه و پاسخگویی مسئولان برعهده دارند.

صالحی ادامه داد: شفافیت و صداقت مهم‌ترین رسالت روابط عمومی است و احترام زیادی به سهم منتقدان در سبد اطلاع‌رسانی استان قائل و همواره پذیرای هر گونه نقدی در موضوعات مختلف هستم.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با قدردانی از همراهی اهالی رسانه در ایام بروز و شیوع بیماری کرونا به اقدامات این کمیته در رابطه با اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم و جلوگیری از هرگونه شایعه اشاره و خاطرنشان کرد: تصمیمات استاندار یزد در این ایام مردم محور بود و همچنان نیز مدیریت ارشد استان سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی از زحمات نجیبانه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد ‌تقدیر کرد و افزود: "دکتر سلمانی و همکارانشان در روابط عمومی علوم پزشکی روزهای سختی را گذراندند و خدمات آنها در حوزه اطلاع‌رسانی کمتر از کادر پزشکی و بهداشت و درمان نبود."
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر خبرنگاری به خوبی از ‌شان و جایگاه روابط عمومی مطلع است، خواستار حفظ جایگاه اداره‌کل روابط عمومی استانداری و روابط عمومی ها از سوی‌ نهادهای صنفی و اهالی رسانه استان شد.
صالحی گفت: متاسفانه شاهد ‌هستیم بعضا نشست های خبری با انبوه خبرنگاران برگزار شود اما خروجی و انعکاس خبر آن به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد که باید خبرنگارانی به جلسات دعوت شوند که در عمل نیز به کار خبر می پردازند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا در شهریور ماه سال جاری بر پویایی شورا در زمان مسئولیت خود تاکید و خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر ۴۰ درصد از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تغییر کرده و تاکنون ۲۴ مدیر روابط عمومی با گزینش و انتخاب کارشناسا‌نه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شده‌اند که تداوم این رویه دستاوردهای خوبی در حوزه روابط عمومی ها خواهد داشت.
 
★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..