استاندار یزد:

ارزیابی دستگاه‌های یزد بر اساس اولویت‌های استان باشد

استاندار یزد گفت: شاخص‌های انتخاب دستگاه های دولتی برتر در جشنواره شهید رجایی بر اساس اجرای برنامه‌های توسعه ‌ای و اولویت‌دار استان انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان که به منظور بررسی شاخص‌های انتخاب دستگاه‌های دولتی برتر در جشنواره شهید رجایی در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد، اظهار کرد: ارزیابی دستگاه‌های استان بر اساس شاخص‌های تنها کمی مورد تأیید مدیریت ارشد استان نیست زیرا برخی دستگاه‌هایی که ضعیف‌تر هستند با ارائه حجم بالاتری از مستندات، موفق به کسب رتبه‌های ممتاز می‌شوند و دستگاه‌هایی که عملکرد مناسب‌تری داشتند به دلیل عدم ارائه مستندات، جایگاه مناسبی ندارند.

 
استاندار یزد ادامه داد: باید رویه‌ها برای انتخاب دستگاه‌های برتر استان اصلاح شود و دستگاه‌های منتخب بر اساس اقدامات انجام شده در زمینه اولویت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای استان برگزیده شوند.
 
وی افزود: لازم است زمینه‌ای فراهم شود تا از نظرات مردم و همچنین رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، برای امتیاز دهی به دستگاه‌ها بهره گرفته شود تا مدیران در کنار انجام وظایف خود روحیه پاسخگویی به مردم را تقویت کنند و افزایش دهند.
 
طالبی خاطرنشان کرد: انتخاب سه دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی باید به گونه‌ای باشد که موجب تشویق و جهت دهی به اقدامات دیگر دستگاه‌ها به سوی اولویت‌های استان شود.
 
 در این نشست شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرای استان به منظور شرکت در جشنواره شهید رجایی مورد هم اندیشی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..